Laatste dag 23/9 - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Margaret Rijntalder - WaarBenJij.nu Laatste dag 23/9 - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Margaret Rijntalder - WaarBenJij.nu

Laatste dag 23/9

Door: Margaret

Blijf op de hoogte en volg Margaret

24 September 2015 | Nederland, Schiedam

Gisteravond laat thuisgekomen.
We zaten om 06:00 uur in de bus, met een ontbijtpakketje. Ik had gelukkig goed geslapen. Deze reisdag duurde wel lang.
Om 18:15 uur waren we terug bij het bussen-verzamelpunt, "Juffrouw Tok". Daar hebben we gegeten. Wat een Kippenhok! Er waren ong. 10 bussen, dus ruim 400 mensen. Het eten werd in grote hoeveelheden aangesleept. Was niet fantastisch, maar liep wel gesmeerd.
Om 20:15 uur zat ik in de bus naar huis. De rit ging via Tiel, Gorinchem, Dordrecht en Capelse Brug naar Vlaardingen Oost. Daar stapte ik om 22:40 uur uit en kwam Wouter me weer ophalen. De laatste passagiers gingen nog door naar Leiden.
Het was een leuke vakantie en zeker voor herhaling vatbaar. Misschien met minder stadsexcursies en wat meer ook de natuur in. Dus ik ga eens kijken wat er op dat gebied is.
Ik zal nog wat foto's toevoegen, maar daar moet ik even rustig voor gaan zitten.
Nu draait de wasmachine, moet ik zo nog wat boodschappen doen en ik ga vanmiddag naar Vera en blijf bij haar eten. Gezellig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margaret

Actief sinds 06 Sept. 2015
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 4292

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2017 - 25 Augustus 2017

Fietsen in en rond Berlijn

14 September 2015 - 23 September 2015

Toscane - Umbrie

Landen bezocht: