Montepulciano en het meer van Trasimeno 21/9 - Reisverslag uit Chianciano Terme, Italië van Margaret Rijntalder - WaarBenJij.nu Montepulciano en het meer van Trasimeno 21/9 - Reisverslag uit Chianciano Terme, Italië van Margaret Rijntalder - WaarBenJij.nu

Montepulciano en het meer van Trasimeno 21/9

Door: Margaret

Blijf op de hoogte en volg Margaret

21 September 2015 | Italië, Chianciano Terme

Vandaag hadden we de laatste excursiedag.om 10 uur reden we naar Montepuciano. Dit staat bekend om de Nobile wijn. Er waren diverse wijnwinkels waar de wijn geproefd kon worden. Op eigen gelegenheid konden we het stadje verkennen. Het is tegen een berg op gebouwd, waardoor er soms erg steile straatjes waren, flink klimmen en dalen dus. Verder waren er veel souvenirwinkeltjes en ook veel kunstwinkels.
Hierna zijn we naar het meer van Trasimeno gereden. Hier konden we heerlijk flaneren over de boulevard en we hebben lekker op een terrasje gezeten. Om 16.30 uur reden we weer terug naar het hotel.
Morgen beginnen we om 8:00 uur aan de terugreis. De dagen zijn voorbij gevlogen en ik heb het prima naar mijn zin gehad, maar zes dagen excursies is ook wel genoeg.

• 21 September 2015 - 19:51

Antoinette:

Fijn dat je het naar je zin had. Vast een goede reis terug!

• 21 September 2015 - 20:47

Irene Bout:

Leuke berichten, Margaret. Goeie thuisreis alvast.
    Vond je de wijn lekker?