Tweede reisdag 15/9 - Reisverslag uit Chianciano Terme, Italië van Margaret Rijntalder - WaarBenJij.nu Tweede reisdag 15/9 - Reisverslag uit Chianciano Terme, Italië van Margaret Rijntalder - WaarBenJij.nu

Tweede reisdag 15/9

Blijf op de hoogte en volg Margaret

15 September 2015 | Italië, Chianciano Terme

Na een redelijk goede nacht zaten we om 7.30 uur aan het ontbijt. Prima broodjes en yoghurt.
Om 8.30 uur vertrok de bus voor het laatste deel van de reis. Met de vlam in de pijp reden we over de Brennerpas Italië in.
Door een wisselsysteem van de zitplaatsen in de bus, zit ik nu voorin, achter de chauffeur, dus een schitterend uitzicht op het mooie gebergte!
Bij de eerste stop nam ik een latte macchiato. Voor maar 1,50 i.p.v.3,99 gisteren in Duitsland! En ook nog helemaal handmatig gemaakt, met opgeklopte melk. Prima eerste kennismaking met Bella Italia!
De reis verliep voorspoedig en om 18.00 uur waren we in Hotel Massarelli in Chiancianto Terme.
Om 19.30 gingen we aan tafel: saladebar, pasta, schnitzel met boontjes en chocoladetaart toe.
Morgen gaan we naar Assisi en Perugia. Heb nu wel zin om iets te gaan doen!

• 15 September 2015 - 22:18

Vera: